Inloggen Registreren
Welkom op de coaches community van België en Nederland. Log in of registreer om de database te bezoeken.

Mentor UEFA B

Meer
12 sept 2017 16:53 #548 door GekkeGonzo
GekkeGonzo heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Mentor UEFA B
Beste Collega trainers,

Momenteel volg ik de cursus UEFA B (Trainer B) en er wordt verwacht dat er minstens een gelicentieerde UEFA B mentor wordt genomen als mentor.
Nu kan ik terug vinden welke diploma's trainers hebben die ik ken via deze weg: extranet.e-kickoff.com/ast/faces/pub/coa...rl-state=xp5wvgiiq_7
Maar waar kan ik terug vinden of deze trainers nog een licentie hebben die geldig is?

Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Sportieve groeten,
Tom

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 sept 2017 07:46 #551 door hugh.van.riet
hugh.van.riet antwoordt op het onderwerp: Mentor UEFA B
Als de trainer hier op te voorschijn komt heeft hij een licentie.
Obtenu en wil zeggen wanneer hij het heeft behaald
Dernier Recyclage wil zeggen wanneer hij het laatst heeft verlengd (dmv licentie punten)

Als ik mezelf als voorbeeld neem stond er eerst bij Diploma Obtenu Trainer B Obtenu en : 2014 (Antwerpen)
Ik heb dit jaar mijn licentie verlengd dmv punten en nu staat er Diploma Obtenu UEFA B Obtenu en 2017 (Bruxelles) Dernier Recyclage 2017

Hopelijk geeft dat wat meer duidelijkheid :)
Succes

Groeten
Hugh Van Riet

Meer
06 okt 2017 10:58 #557 door GekkeGonzo
GekkeGonzo antwoordt op het onderwerp: Mentor UEFA B
Merci Hugh!

Meer
21 okt 2017 17:58 #560 door mlermitte
mlermitte antwoordt op het onderwerp: Mentor UEFA B
ik sta daar niet in, alhoewel ik een uefa B licentie heb die geldig is tot 2020

Meer Informatie klik hier
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Trainervoetbal
Nieuwe pas- en trapvorm: Openen breed via CAM en CVM (opwarming) trainervoetbal.com/index.php/down…
Trainervoetbal
ACTIE: 3 coaches maken kans op 1000 downloadpunten. Wat moet je doen? Klik op "neem deel aan de verloting" en 6 dec… twitter.com/i/web/status/9…
TrackticsNL
Tracktics® Personal voetbal data tracker niet alleen geschikt voor voetballers maar OOK voor de scheidsrechter(s) B… twitter.com/i/web/status/9…

Retweeted 2 retweets

Trainervoetbal
Beste coaches, wij willen tegen oudjaar de kaap van 2000 geregistreerde gebruikers bereiken. Jullie kunnen een stee… twitter.com/i/web/status/9…

Enquête

Ik vind deze website ...